Kalendarze reklamowe – dobra inwestycja

Jeśli reklama, to i druk. Jeśli więc druk, to nie da się nie wspomnieć o tak istotnym rodzaju drukowanej reklamy jak kalendarze. Sezon na kalendarze reklamowe zaczyna się mniej więcej we wrześniu i trwa w zasadzie do końca roku. Sezon ten jest idealną okazją do zakupu reklamy, która będzie przynosiła nabywającej je firmie korzyści przez cały najbliższy rok.

Bardzo istotnym atutem kalendarzy reklamowych jest ich cena. Koszty związane z zamówieniem kalendarzy firmowych są zadziwiająco niskie, jeśli weźmie się pod uwagę okres ich „przydatności” i skuteczności. Całkiem efektowny kalendarz można bowiem nabyć już w cenie zbliżonej do drukowanego folderu produktów oferowanych przez firmę, a skutki inwestycji w taki rodzaj reklamy mogą okazać się nieocenione.

Jakie są typy kalendarzy reklamowych?

Kalendarze reklamowe w ujęciu ogólnym można podzielić na:

  • kalendarze ścienne
  • kalendarze biurkowe
  • kalendarze książkowe

Jest to ogólny podział, który już sam z siebie sugeruje sposób korzystania z poszczególnych typów kalendarzy.
Natomiast w ujęciu bardziej dokładnym podział kalendarzy reklamowych wyglądałby mniej więcej tak:

  • kalendarze trójdzielne
  • kalendarze jednodzielne
  • kalendarze plakatowe
  • kalendarze wieloplanszowe
  • biuwary
  • kalendarze biurkowe „piramidki”
  • kalendarze książkowe (dzienne lub tygodniowe w różnych formatach)

Wszystkie te kalendarze bardzo chętnie używane są jako gadżety reklamowe, a każdy z nich umożliwia umieszczenie na nim efektownej reklamy.

Korzyści płynące z kalendarzy reklamowych

Kalendarze reklamowe umożliwiają eksponowanie reklamy przez cały rok, co szczególnie w przypadku kalendarz ściennych ma bardzo duże znaczenie. Kalendarze ścienne bardzo często umieszczane są w miejscach skupiających różne przypadkowe osoby, co, jak łatwo sobie wyobrazić, bardzo sprzyja osiągnięciu oczekiwanych efektów reklamowych.

Trochę inaczej wygląda kwestia kalendarzy książkowych, które najczęściej są produktem dość osobistym, więc nie są aż tak dostępne dla oczu wielu osób. Nie oznacza to jednak ich wady! Kalendarze książkowe są świetnym nośnikiem reklamy, lecz jej odbiorcy najczęściej skupieni są w ściśle określonej grupie.

O kalendarzach reklamowych pojawi się niebawem kolejny artykuł. Zapraszam!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz